Monday, October 09, 2006

John Smith says:
mõtlen siin, et peaks enda nime ajalukku kirjutama. Esialgu alustan 18 meetri jooksu maailmarekordiga. Kui trenni edasi teen ja rohkem joosta jõuan, siis võtan ehk kolmanda kümne ka meeterhaaval ette. 31 ja 32 meetri jooksu MR on ka minuteada siiani püstitamata

Jack Johnson says:
anna aga minna. nii on võimalik päris palju rekordeid teha
Jack Johnson says:
ja väga suur põld on veel ees eri alade kombineerimises. miks vaid 10-võistlus? aga 11-võistlus? 8 ja 4 võistlus?

John Smith says:
pealtnägijas tembeldataks see kindlalt eesti nokiaks. Saaksin kuulsaks ja siis kõik endised kursakaaslased ajaksid rinna kummi ja ütleksid: "ma tunnen Teda"

Jack Johnson says:
ja mina ütleks SL õhtulehele: teadsin alati, et Johnis on sädet

John Smith says:
jaa... sellisel mitmevõistlusel on kindlalt perspektiivi. Kui nats ideed edasi arendada, võib tulla isegi 8-võistlus 16 alaga. Lihtsalt iga ala saab teha maksimaalselt poole jõuga. Siis 16x0,5=8

John Smith says:
mulle on muide juba pikemat aega imponeerinud kujutluspilt nt. viieteistkümnekhüppest

Jack Johnson says:
selgitad ehk?

John Smith says:
kolmikhüppe edasiarendus kehaliselt arenenumatele

John Smith says:
minu arust igast spordivõistlused kipuvad elust võõrandama - no mis kettaheide jms jama. Praktiline kasu puudub. Põhiline on see, et iga sportlane peaks enda järelt ära ka koristama. Kui ikka tahad sinna liivakasti hüpata, siis teed pärast korda ka rsk. Muidu ongi harjund, et kõik tehakse tema järelt ära. Ja kui viskad selle vasara, siis ei jäta seda songerdatud maad niimoodi, vaid lähed jooksed ja teed korda
John Smith says:
lõpptulemus oleks siis meetrid+aeg+stiilipunktid (kui korralikult korras)
/---/
John Smith says:
kui keegi küsib, miks ma nii lolli juttu räägin, siis ma vastan, et seda õpetas mulle tartu ülikool.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home